Kulcs-Soft
Ebben a kategóriában nincs talált
További találatok megtekintése

Kulcsár Tibor és Szabó Ervin a Forbes magazinban!

2021.06.11.

Újra fókuszban a Kulcs-Soft! Ezúttal a Forbes magazin júniusi számában jelent meg egy cégportré Kulcsár Tiborral és Szabó Ervinnel. Kattintás után részletezünk.

Nagy örömünkre, egyre többször figyelnek fel cégünkre a különböző online és offline újságok. Az elmúlt időszakban több napi- és hetilap is megjelentetett rólunk cikket, amely a cégünkről és azon belüli generációváltásról, vezetőváltásról szólt. Sok cégnek kell ezzel manapság megküzdenie, a Kulcs-Soft pedig sikeresen meglépte, érthető, hogy sokan kíváncsiak a receptre.

Szemezgetés az előzetesen megjelent Kulcs-Softos tartalmakból:

Ezen a héten a Forbes magazin közölt egy átfogó cikket Kulcsár Tibor és Szabó Ervin sikertörténetéről. „A Kulcs-Soft harminc éve tudja nagyon nagy profizmussal eladni termékeit, de a tulajdonos is rengeteget küzdött az utódlás kérdésével. Út a kétmilliárdos árbevételig és a sikeres generációváltásig.”

A következő témát járja körbe az újság, érdemes végig olvasni.

A cég megalapításától kezdve bemutatja a sikerhez vezető utat, és a Szabó Ervinnel való találkozás eredményességét, miközben megemlíti az út közben felmerülő nehézségeket is.

A saját elveihez ragaszkodó tulajdonos a kezdetektől tudatosan adja termékeit drágábban, mint versenytársai, mivel ehhez a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtja. A sikert saját hibáiból és tapasztalataiból érte el.

2009-ben bevezette vállalatát a tőzsdére, ami egy régi álma volt, mivel a siker egyik mércéjének tartotta, még ha a piac nem is fogadta túl lelkesen. Úgy vélték irreálisan magas áron vezeti be a részvényeit. A kezdetben csökkenő tendenciájú részvény árfolyam egy idő után látványos növekedésnek indult. Ennek ellenre 25 év vezetés után, úgy érezte új lendület kell a vállalatnak, itt jött képbe Szabó Ervin.

A váltás öt év alatt történt meg, idén januárban került az irányítás teljes mértékben, Ervin kezébe. Közösen megalkotott alapelvek alapján, céljuk az évi 10%-os növekedés és az évi 25%-os profitmarzs fenntartása. Ezen felül a cég profilján sem terveznek módosítani, maradnak az ügyviteli szoftverek fejlesztésénél és értékesítésénél.

A bővebb cikket a Forbes magazin júniusi számába olvashatják el.

Dátum: 2021.06.11.